22.XII.2010

Nisam se odavno javio.
Mislim Bilo je i vrijeme da se javim.
Ima par stvari koje mi nikako nisu jasne kod ovog našeg naroda.
Stalno kukaju kako nemaju para, a mogu se priuštiti neke stvari,o tome malo kasnije.
Nakon odgađanja “Velikog otvorenja” Alta Centra sa 6.travnja ove godine na 18. prosinac tkđ ove godine, otvoren je famozni centar.
Prvi dan je bila ogromna gužva u njemu da je narod jednostavno počeo hvatati “srklet”, no jasno je meni to, ali mi nikako nije jasno otkud narodu novac da kupuje u njemu (da istina je on jeftiniji dosta o BBI- centra ali opet nije neka velika razlika).
Nakon toga istog dana je održan dugo očekivani koncert Davida Guette, pariškoga DJ-a ,tkđ ni tu mi nije jasno odakle novac narodu da si priušti jednu kartu koja košta od 40 KM do 80 KM.
Dan,danas se zblanjavam i ništa mi nije jasno.

I na kraju, kao zaključak mogu reći, odnosno, pretpostaviti da smo jako štedljiv narod ili je tu u pitanju ono da budeš viđen u Alta Centru kako kupujes u New Yorker-u vezice za cipele al samo da budem viđen.

Komentariši